Implementering af moderne travel management programmer

Egencia hjælper virksomheder over hele verden med at implementere og opstarte professionelle travel management programmer på blot 30 dage. En proces der sparer både værdifuld tid og omkostninger. Vi hjælper vores kunder med at opbygge og opretholde de bedst mulige travel management programmer i branchen.

Succesfuld opstart

Proaktiv træning og uddannelse er nøglen til at opnå øjeblikkelig og omfattende ibrugtagning af nye rejseprogrammer. På blot 30 dage kan Egencia forberede og undervise en virksomheds rejsebestillere og deres rejsende for at sikre en succesfuld lancering. 

Besparelser på erhvervsrejser

Gennem konsolidering af rejsedata og optimering af rejserelaterede aktiviteter gør Egencia det muligt for virksomheder at reducere deres samlede udgifter til erhvervsrejser. Nye effektiviseringsmuligheder og rejsedata fra Egencia (ændringer af rejseudgifter, overtrædelser af rejsepolitik og mulighed for at forhandle aftalerpriser) bidrager år efter år til at skabe besparelser for VIA Egencias kunder.

Vi hjælper vores kunder med at opbygge og opretholde de bedst mulige travel management programmer i branchen.

Et eksempel på en implementeringsproces

Kick-off
Introduktion, rejsepolitik, rapportering, profildata, forhandlede fly- og hotelkontrakter.

Indsamling af data
Kunden indsamler og bekræfter data fra alle relevante lande i henhold til kick-off og leverer dem til Egencia.

Konfigurering
VIA Egencia konfigurerer set-up med rejsepolitikker og lægger profiler ind.

Kvalitetssikring/test
Vi kontrollerer, at online konfigurationen og bookingprocessen fungerer.

Gennemgang
Egencia og Travel Manageren gennemgår onlinekonfiguration og bookingproces.

Kommunikation
Kommunikation til alle rejsende, inklusiv udmelding af datoer og tidspunkter for onlinekurser.

Kurser
Onlinekurser med opfølgning og understøttende dokumentation.

Lancering!

Bliv kunde hos Egencia
Ring til os
70 70 80 00
Kontakt vores salgsafdeling
Ønsker du at vide mere