Skip to main content

Den stærke købsoplevelse: Hvad erhvervsrejsebranchen kan lære af Amazon og Expedia

Den stærke købsoplevelse: Hvad erhvervsrejsebranchen kan lære af Amazon og Expedia

1 min
Posted: 25 April 2017
Topics: Blog
Power-of-purchase-web-940x360.jpg
Der sker i øjeblikket revolutionerende forandringer i måden hvorpå forbrugerne på konsumentmarkedet køber deres varer og i hele processen relateret til indkøbet. Travel Managere vil kunne lære en hel del ved at se på, hvordan Amazon og Expedia ændrer deres forretning for at imødekomme de nye krav fra slutbrugerne. Amazon og Expedia ændrer måden at tænke distribution på, og når først slutbrugerne er blevet vant til dette niveau af service, vil det være svært at forestille sig, at de vil være tilfredse med de gamle rutiner. Amazon og Expedias succes har fået mange mennesker til at sætte spørgsmåltegn ved, hvorfor det samme ikke kan gøre sig gældende inden for andre områder. Folk forventer i stigende grad den samme intuitive, brugervenlige, digitale oplevelse, som de kender fra deres privatliv, i forbindelse med deres arbejde. Så hvordan kan dette omsættes til erhvervsrejseområdet?
Download vores guide og læs mere om:
  • Hvordan de rejsendes behov og forventninger ændrer sig
  • Hvad virksomheder forventer af Travel Managers i dag
  • Hvordan Travel Managers kan gøre både de rejsende såvel som deres firma tilfredse
   
Was this content helpful?
0