Håndtering af hotellukninger for erhvervsrejser

Eftersom COVID-19-situationen forsætter med at udvikle sig, oplever rejseindustrien nye og komplekse udfordringer. Vores fokus hos Egencia er som altid at imødekomme vores kunders behov og vurdere muligheder og løsninger, som kan hjælpe vores kunder. Vi arbejder tæt sammen med vores leverandører, heriblandt hotelpartnere, for at sikre, at rejsende har de seneste oplysninger, når de planlægger og reserverer rejser i denne tid.
Lukning af hoteller
Grundet COVID-19 har vi oplevet pludselige ændringer af mange hotellers politikker og tilgængelighed, og nogle hotelpartnere er nødsaget til midlertidig lukning. Dette kan påvirke dine nuværende eller nært forestående reservationer. Vi arbejder sammen med vores partnere for at minimere forstyrrelser af erhvervsrejser forårsaget af disse hotellukninger.
For at forhindre dig og din virksomheds rejsende fra at reservere hoteller, som vi ved er lukkede, har vi foretaget følgende ændringer:
- Hotelsøgninger gennem vores online reservationsværktøj viser lukkede overnatningssteder som ”INGEN TILGÆNGELIGE PRISER”. Disse hoteller sorteres og vises under åbne hoteller, så de er nemmere at undgå.
- Hvis vi ved, at et hotel holder lukket under dit ophold, kontakter vi dig via e-mailadressen i din profil for at give besked om, at din reservation er blevet afbestilt.
Vi opdaterer lukkede hoteller, så snart vi har nye oplysninger. Der kan dog være tilfælde, hvor en ændring er sket pludselig, så vi anbefaler, at du kontakter dit hotel inden opholdet for at sikre, at det stadig er åbent.
Vi ser fremad
Vores mål er at hjælpe rejsende sikkert gennem denne udfordrende tid. Vi har reageret hurtigt gennem COVID-19-krisen, og vi vil fortsætte vores arbejde for at støtte din virksomheds behov så godt som muligt.
Hvis dit reserverede hotel stadig er åbent, og du er nødt til at afbestille en reservation, bedes du logge ind via appen eller computer. Besøg Egencias hjælpecenter for at få yderligere oplysninger om rejser under COVID-19.
I forbindelse med at kommende hotelreservationer påvirkes af COVID-19, giver vi kunder adgang til rapportering for nemt at få overblik over afbestillingspolitikker og fleksibilitet for aktive hotelreservationer. Rapporter kan findes på rapporteringsforsiden.
Vi anbefaler også, at du bliver en del af Egencia Connect community, hvor du kan kommunikere med andre erhvervsrejsende, dele erfaringer og få nyheder fra Egencia. Vores fællesskab er på nuværende tidspunkt kun tilgængeligt på engelsk, men enhver, som er tryg ved at formulere sig på engelsk, er velkommen til at tilmelde sig.