Skip to main content

Derfor valgte Splunk Egencia som erhvervsrejseudbyder

marquee-image-egencia-business-travel-policy-compliance.jpg
Casestudie Splunk

Derfor valgte Splunk Egencia som erhvervsrejseudbyder

2 min
COMPANY
Splunk
INDUSTRY
Technology
EMPLOYEES
4000+

Den multinationale softwarevirksomhed Splunk gør maskindata tilgængelige – og værdifulde – for alle. Den hurtigt voksende virksomhed Splunk "elsker god teknologi" og har fokus på at støtte de rejsende med de nyeste og mest relevante værktøjer.

Se videoen for at finde ud af, hvordan Egencias globale platform gør erhvervsrejser til en vellykket og enkel proces hos Splunk.

Er du klar til at forbedre oplevelsen for jeres erhvervsrejsende? Kontakt os i dag.

Video transcript

"Splunk er en softwarevirksomhed. Vi specialiserer os i maskindata, så vi behandler og analyserer maskindata for at omdanne det til brugbar viden. Jeg betragter stillingen som rejseansvarlig hos Splunk som en servicefunktion, da mit job er at forsyne vores medarbejdere med værktøjer og teknologi, der hjælper dem med at rejse uden besvær, så de kan fokusere på deres arbejde. Noget af det bedste ved at samarbejde med Egencia er, at det fungerer for os på globalt plan. Vi havde virkelig brug for en global platform, men jeg ønskede samtidig et lokalt udvalg af produkter.

Noget af det, jeg bedst kan lide ved Egencia, er værktøjets mange muligheder. Jeg kan foretage ændringer i rejsepolitikken, mens jeg er på farten, jeg kan tilføje profiler. Jeg er vild med, at jeg har al den nødvendige teknologi lige ved hånden, så jeg ikke behøver at bede andre om det. Derudover er rapporteringen selvfølgelig fantastisk. Jeg kan godt lide, at jeg får en rapport, når en medarbejder er berørt af en hændelse. Den fortæller mig præcis, hvem der er berørt af vejrforhold eller et terrorangreb. Uanset hvad der sker, ved jeg med det samme, hvem der er berørt, så jeg kan kontakte den rejsende og tage hånd om problemet.  Hos Splunk elsker vi god teknologi. Og det er altid en udfordring at finde teknologi, der kan udvikle sig i takt med vores virksomhed, så hurtigt som vi vokser.

Vi havde brug for teknologi, der kan følge med vores udvikling, og det er en del af vores kultur. Hvordan indfører vi teknologi, der er virkelig kundefokuseret? Når jeg taler om kunder, mener jeg vores egne medarbejdere og rejsende. Så på den måde støtter jeg kulturen i Splunk med vores værktøjer. Jeg sikrer, at jeg giver medarbejderne de nyeste og mest relevante værktøjer, der er, hvad de forventer, og hvad de normalt ville forvente af markedet fra et personligt perspektiv.

Med Egencia lykkes tingene for mig, fordi de giver mig alle de nødvendige data lige ved hånden, så jeg kan udføre mit arbejde. Det er uanset, om det er i forhold til sikkerhedsforpligtelse, at bruge vores midler rigtigt eller et værktøj, der hjælper mine medarbejdere med at komme fra A til B og ud til en kunde, der skaber vækst i vores virksomhed." 

Var denne side nyttig?
0

På udkig efter bedre erhvervsrejseløsninger? Kontakt vores team.