

Center for erhvervsrejsende
Vigtige ressourcer til at hjælpe dig med at planlægge og administrere dine erhvervsrejser.

Hjælp os med at hjælpe dig
- Hvis der er mere end 72 timer, til du skal rejse, bedes du sende en e-mail til kundeservice.
- Når du kontakter kundeservice, bedes du blive på linjen uden at lægge på. Vi skal nok besvare dit opkald.
- Ved generelle forespørgsler om tilgængelighed og priser bedes du anvende reservationsværktøjet online eller mobilappen i stedet.
- For at undgå dobbeltarbejde bedes du undlade at sende opfølgende e-mails, efter du har sendt din første forespørgsel.
Brug Egencias reservationsværktøj eller mobilapp
- Gennemgå din profil, og sørg for, at den er opdateret (navn som det fremgår af pas, telefonnummer, bonusprogramkort osv.).
- Indløs tilgodehavender fra flyselskaber online (kun Nordamerika).
- Reserver din nye rejse online.
- Rediger eller afbestil din rejse online – læs, hvordan du afbestiller din rejse online.
- Benyt Egencia Travel Advisor til at se opdateringer om indrejsekrav og krav om coronatest og mundbind.
Har du flere spørgsmål? Tag et kig på svarene på ofte stillede spørgsmål nedenfor.


Egencias mobilapp
Egencias app indeholder alle de nødvendige oplysninger til erhvervsrejsende, rejsebestillere, godkendere og rejseansvarlige, der ønsker fleksibilitet til at reservere, administrere og se deres erhvervsrejser.
Hold kontakten under hele rejsen, og nyd godt af eksklusive fordele, som kun er tilgængelige i Egencias app.
Sådan reserverer du erhvervsrejser med Egencia
- Hvordan logger jeg på Egencia for første gang for at reservere en erhvervsrejse?
- Hvordan finder jeg mit brugernavn og min adgangskode?
- Hvordan tilføjer eller opdaterer jeg medlemsoplysninger til loyalitetsprogrammer, sæde- og måltidspræferencer, pasnummer, mobilnummer og oplysninger om nødkontaktpersoner i min erhvervsrejseprofil?
- Download Egencias app til iOS eller Android. Her vil du opdage, at reservation og administration af erhvervsrejser er både nemt og intuitivt.
- Hvordan kan jeg reservere flyrejser, vælge sæder og se bagageoplysninger?
- Hvordan indløser jeg tilgodehavender fra flyselskaber online direkte på Egencias platform i tilfælde af ændrede eller aflyste flyrejser?
- Hvordan kan jeg reservere hoteller og tilføje eller opdatere medlemsoplysninger til loyalitetsprogrammer?
- Hvor kan jeg finde oplysninger om visum og pas? (kun Europa, Mellemøsten og Afrika)
- Hvordan finder jeg oplysninger om eventuelle rejserestriktioner?


Sådan administrerer du erhvervsrejser
- Hvordan tjekker jeg ind til min flyrejse online?
- Hvordan ændrer eller afbestiller jeg min flyreservation?
- Hvordan ændrer eller afbestiller jeg min hotelreservation?
- Hvordan afbestiller jeg min rejse, herunder flyrejser, hoteller, togrejser eller biludlejning, online eller via appen?
Hjemrejsen
- Hvor finder jeg mine tilgængelige kvitteringer og fakturaer fra en erhvervsrejse på Egencias platform for at opnå effektiv rejseafregning?
- Hvordan bruger jeg AirHelp (hvis din virksomhed er tilmeldt) til at få kompensation for forsinkede eller aflyste flyrejser, som var en del af min erhvervsrejse?


Har du brug for mere support fra Egencia eller hjælp til at planlægge din rejse?
- Log på Egencias hjælpecenter, eller brug vores online chat for at få øjeblikkelig hjælp.
- Deltag i en af de virtuelle træningssessioner for at få ekspertråd om vigtige emner inden for erhvervsrejser.
- Se vores videoer for at få hjælp til en lang række emner inden for erhvervsrejser.
Fandt du ikke det, du ledte efter?
Hvis din virksomhed bruger Egencia, og du ønsker at kontakte Egencias support, men ikke kan logge på, kan du klikke her for at gå til vores hjælpecenter.
