![Mark-Hollyhead-hero-banner-image-desktop](https://d298y50y5eugia.cloudfront.net/production/public/styles/primary_hero_desktop_fallback/public/2023-02/Mark_Hollyhead_Headshot_1399x463.jpg?itok=ic_VSzMo)
![Mark-hollyhead-hero-banner-mobile](https://d298y50y5eugia.cloudfront.net/production/public/styles/primary_hero_mobile_fallback/public/2023-02/Mark_Hollyhead_Headshot_Image_551x463.jpg?itok=ZHtWUjlE)
Mark Hollyhead
President
Mark Hollyhead har over 25 års global erfaring indenfor salg, marketing og ledelse i henholdsvis telekommunikations- og rejsebranchen.
Mark kom til Egencia i 2010 som Senior Vice President for Nord- og Sydamerika, inden han overtog stillingen som Global Chief Operating Officer i 2016. Før han blev en del af Egencia, arbejdede Mark hos Vodafone som Head of Transformation, og inden da var han ansat 15 år hos British Airways (BA) i en række forskellige lederstillinger, herunder Vice President of eCommerce and Customer Contact samt som Head of Revenue Management for globale langdistanceflyvninger.
Mark afsluttede sin ansættelse i British Airways som Head of London Heathrow Customer Operations, hvor han havde ansvaret for terminal 1, 3 og 4. Han var også formand for terminal 5's ændringsprogram, hvilket bestod i at forny kundeoplevelsen og samle al ledelse i én terminal.
Mark har en MBA i Strategy and Distribution fra City of London Business School samt post graduate honors i Economics fra Birkbeck University of London.
Brænder du for rejser og teknologi?
Se vores jobopslag, og bliv en del af Egencia i dag.