Skip to main content
Mark Hollyhead Chief Operatin Officer
Mark Hollyhead Chief Operatin Officer

Mark Hollyhead

COO og SVP samt Customer Success
BIOGRAFI

Mark Hollyhead har over 25 års global erfaring indenfor salg, marketing og ledelse i henholdsvis telekommunikations- og rejsebranchen.

Mark kom til Egencia i 2010 som Senior Vice President for Nord- og Sydamerika, inden han overtog stillingen som Global Chief Operating Officer i 2016. Før han blev en del af Egencia, arbejdede Mark hos Vodafone som Head of Transformation, og inden da var han ansat 15 år hos British Airways (BA) i en række forskellige lederstillinger, herunder Vice President of eCommerce and Customer Contact samt som Head of Revenue Management for globale langdistanceflyvninger.

Mark afsluttede sin ansættelse i British Airways som Head of London Heathrow Customer Operations, hvor han havde ansvaret for terminal 1, 3 og 4. Han var også formand for terminal 5's ændringsprogram, hvilket bestod i at forny kundeoplevelsen og samle al ledelse i én terminal.

Mark har en MBA i Strategy and Distribution fra City of London Business School samt post graduate honors i Economics fra Birkbeck University of London.

Brænder du for rejser og teknologi?

Se vores jobopslag, og bliv en del af Egencia i dag.