

Erhvervsrejser efter COVID-19:
Tips til rejseansvarlige
Erhvervsrejser er under forandring.
COVID-19 vil muligvis have indflydelse på den måde, vi rejser på i mange år fremover. Vigtigheden af sikkerhed for de rejsende har aldrig været mere tydelig. Egencia har håndteret alle udfordringer, fra opdateringer af erhvervsrejsepolitikken til afbestillinger af flyrejser og sporing af rejsende, for at hjælpe vores kunder.
Hvis I overvejer, hvad næste trin skal være i jeres erhvervsrejseløsning, kan I starte her.

Hvordan ser den nye hverdag ud inden for erhvervsrejser, og hvordan kan jeres virksomhed forberede sig på den?
Forholdene ændrer sig på grund af coronapandemien, og rejsebranchen står stadig over for hidtil usete udfordringer, som vi hurtigt skal lære at håndtere sikkert og omhyggeligt. Vores leverandører er ved at ændre den måde, de håndterer erhvervsrejser på i en ny hverdag. Mange rejseansvarlige er også ved at lægge planer for, hvordan virksomhedens medarbejdere kan rejse sikrest muligt, når erhvervsrejser vender tilbage.
Er I klar til at tilpasse jeres rejseløsning? Brug disse nyttige værktøjer til at komme i gang
Jeres mål og prioriteter har ændret sig, så det skal jeres erhvervsrejseløsning også. Det er tid til at tilpasse jeres rejseløsning til en ny hverdag. Har I overvejet at kigge nærmere på jeres sikkerhedsforpligtelse og rejsepolitikker? Er det tid til at ophæve et rejseforbud? Er jeres virksomhed blevet opkøbt?
Hvis I ikke allerede har en erhvervsrejseløsning, er tiden kommet til at implementere sådan en.


Jeres erhvervsrejsepolitik har også brug for en opdatering!
Glem ikke, at I også skal opdatere jeres erhvervsrejsepolitik. Vi står klar til at hjælpe, hvis I ikke helt ved, hvor I skal starte. Vi har sammensat en guide til rejsepolitikker, som kan hjælpe jer med at oprette en rejsepolitik, der passer til de nye omstændigheder.
Hvordan kan I få rejseløsningens budget til at række længere efter COVID-19?
Find ud af, hvordan du holder styr på omkostninger, sparer penge og strækker budgettet med vores tjekliste til besparelser på erhvervsrejser. Administrer jeres udgifter til erhvervsrejser, så I kan komme tilbage på farten efter COVID-19, og sørg for, at jeres virksomhed opnår de nødvendige besparelser.


Der er nu kommet fokus på dig, og hvordan du kan vokse med rollen som rejseansvarlig
I nutidens erhvervsrejsemiljø føler mange rejseansvarlige, at de er under pres i forhold til deres rolle som rejseansvarlig, og at de skal være bedre end nogensinde. De rejsendes sikkerhed og omkostningsstyring står højt på virksomhedernes dagsorden, og den øverste ledelse har opmærksomheden rettet mod rejser på en ny måde. Der er nu kommet fokus på, hvordan rejseansvarlige kan balancere de rejsendes sikkerhed med besparelser for at skabe en vellykket rejseløsning med sikkerheden i højsædet.
En nyttig sikkerhedstjekliste til brug inden afrejse, når I er klar til at rejse igen
Når det bliver tid til at rejse igen, kan jeres virksomhed bruge denne nyttige sikkerhedstjekliste før afrejse til at hjælpe med at svare på eventuelle spørgsmål og skabe tryghed omkring, hvordan rejser kommer til at foregå, hvad end jeres rejsende skal ud at flyve, leje en bil eller rejse med tog, og hvad de kan forvente på hoteller.
Download sikkerhedstjeklisten til brug før afrejse for at få mere at vide


Hvordan finder jeres virksomhed ud af, hvilket erhvervsrejsebureau der er det rette for jer?
COVID-19-udbruddet har skabt nye udfordringer for stort set alle virksomheder verden over. Hvad er vores bedste råd til virksomheder, som forbereder sig på at komme tilbage på farten? Tal med rejseeksperterne. Det rette erhvervsrejsebureau kan hjælpe jer med at rejse strategisk, prioritere de rejsendes sikkerhed, opnå besparelser og sætte klimavenlige mål. Download tjeklisten for at finde ud af, hvad jeres virksomhed skal kigge efter, når I vælger et erhvervsrejsebureau til at hjælpe jer igennem enhver krise.
Klar til at starte et effektivt program til styring af rejserisici?
Kom i kontakt