Fem måder chatten forbedrer erhvervsrejser på

Posted: 18 November 2020
Egencia Chat Traveler Support

Se, hvordan Egencia tilbyder ressourcer til eksperthjælp til jeres rejsende

Af Diana Hoffman, Director, Product Marketing, Egencia

Sidste år, da Expedia Group lancerede vores chat for ferierejsende, fandt vi ud af noget meget vigtigt: De rejsende er vilde med den. De føler, at de bliver hjulpet bedre, og at de har nemmere adgang til de oplysninger, de har brug for – på deres præmisser. Ikke overraskende tror vi, at det samme gælder for erhvervsrejsende. De vil have samme brugervenlige og hurtige kundeoplevelse, som de er blevet vant til som private forbrugere. Lad os kigge på, hvad Egencias chat leverer.

  1. Hvordan gør Egencias chat, at vores erhvervsrejsende kan få hjælp hurtigere?

Tålmodighed er en dyd, siges det. Men nogle gange kan det være svært at være tålmodig, når der bare er brug for et hurtigt svar. Egencias chat yder kundeservice drevet af kunstig intelligens med en menneskelig dimension. Den virtuelle rejsekonsulent er programmeret til at give erhvervsrejsende personlige svar inden for nanosekunder. Det er også en selvbetjeningsforbindelse døgnet rundt til nuværende, tidligere og afbestilte reservationer, hvilket gør det muligt for den rejsende at foretage ændringer på få sekunder. Det er ikke nødvendigt at ringe op.

  1. Det er fint med en chatbot, men nogle gange er der bare brug for hjælp fra et rigtigt menneske. Hvad gør man så?

Du har ret i, at det er fint at chatte med den virtuelle rejsekonsulent, og vi ved godt, at support er mere end bare en chatbot. Er der brug for ombooking i sidste øjeblik på grund af uventede flyforsinkelser? Intet problem. Rejsende har mulighed for at overføre en chatsession med den virtuelle rejsekonsulent til en live chat med en af Egencias erhvervsrejsekonsulenter. Denne direkte, øjeblikkelige adgang til vores kundeservice er mulig, når det handler om mere komplekse behov for rejsesupport.

  1. Får Egencias chat betydning for vores udgifter til rejseløsningen?

Alle kan lide at spare penge. Særligt en rejseansvarlig, som har et ansvarsbevidst fokus på virksomhedens bundlinje. Egencias chatoplevelse omfatter chatsupport fra den virtuelle rejsekonsulent ganske gratis. Når jeres erhvervsrejsende får mulighed for selvbetjening i forbindelse med rejser uden menneskelig involvering, kan det mindske udgifterne til jeres rejseløsning. Og endnu bedre: Hurtige, effektive og engagerede svar på kundeserviceanmodninger er med til at øge jeres rejsendes tilfredshed med rejseløsningen.

  1. Vores rejsende har brug for hurtig adgang til oplysninger om vejledninger og varsler. Hvordan sørger chatten for at holde dem opdaterede?

Det er meget nemmere at rejse – og rejsende føler sig mere trygge – når de har de nødvendige oplysninger til at tage informerede beslutninger. Egencias chat viser proaktive notifikationer fra den virtuelle rejsekonsulent om rejserelaterede rejsevejledninger, herunder oplysninger om sundheds- og hygiejnestandarder fra hoteller. Den virtuelle rejsekonsulent kan hjælpe jeres rejsende med at planlægge erhvervsrejser og samtidig gøre dem mere trygge ved deres rejseplaner.

  1. Nogle af vores rejsende er ikke vant til vores erhvervsrejseløsning. Kan chatten hjælpe dem med at lære at reservere hurtigere via Egencia?

Egencias velkendte og problemfri reservationsoplevelse på både computer og mobil gør det hurtigere at reservere, så jeres rejsende kan fokusere på deres arbejde. Hoteller kan reserveres på mindre end fire minutter og en flyrejse, udlejningsbil eller togrejse på mindre end fem minutter. Når rejsebestillere har brug for yderligere hjælp, leverer chatten med effektive links til relevante rejsetips i Egencias hjælpecenter og artikler, der er designet til at hjælpe dem, når de har brug for det.

Alle disse fordele for jeres rejsende og virksomhedens rejseløsning findes i Egencias chatoplevelse, der yder kundeservice drevet af kunstig intelligens med en menneskelig dimension.

På udkig efter bedre erhvervsrejseløsninger? Kontakt vores team.