Skip to main content

Refusioner af hotelreservationer: sæt kunden i første række

3 min
Posted: 23 March 2020Updated: 08 September 2021
customer-service-banner.jpg

Af Mark Hollyhead, Chief Operating Officer

Siden Corona-virussen begyndte at rase i verden, har rejsebranchen ændret sig markant. Vores kunder står over for udfordringer i forhold til at støtte deres erhvervsrejsende undervejs i deres rejser, og vores samarbejdspartnere arbejder på at sikre, at politikkerne reflekterer de ændringerne, som lige nu sker verden over. Det samme gælder hos Egencia. Dét, som til gengæld ikke har ændret sig, er vores fokus på at sætte vores kunder i første række. Sammen bringer vi verden inden for rækkevidde for virksomheder, og et godt og solidt samarbejde har aldrig været vigtigere end nu.

Det gør Egencia i dag:  Hotelafbestillinger

Mens vi arbejder på at afbestille eller udskyde rejser på vegne af erhvervsrejsende, har de hurtige ændringer i verden været en udfordring.  Vi meddeler i dag, at vi har udstedt en afbestillingspolitik i forbindelse med indkvartering for at gøre det lettere at assistere vores kunder.  Som en del af Expedia Group kan vi udnytte gruppens samarbejde og dermed implementere dette rundt om i verden.  Denne politik betyder, at alle kunder med hotelreservationer mellem den 16. marts og til og med den 31. maj 2020, som ønsker at afbestille disse uden at blive pålagt afbestillingsgebyrer, har mulighed for dette. Dette gælder både refunderbare og ikke-refunderbare reservationer. Det eneste, du skal gøre, er at tilgå din hotelreservation hos Egencia og afbestille mindst 24 timer inden indtjekning. Du kan foretage afbestillingerne både via din browser og Egencias mobilapp.

Vi ser fremad

Situationer, som dem vi står overfor i dag, tvinger os hele tiden til at tænke på vores løsninger på en ny måde. Denne form for nytænkning tager vi til os hos Egencia. Det er en del af vores kultur, og det bliver anset som værende en helt essentiel kompetence hos os.

Dette er blot én ud af mange beslutninger, vi har foretaget hurtigt, for at hjælpe vores kunder i denne svære tid. Vi gør vores bedste for at sikre, at vores rejseansvarlige og erhvervsrejsende har de oplysninger, de har brug for, samt teknologi til at understøtte deres rejseplaner. Vi er stolte af at kunne handle hurtigt og handle på en sådan måde, at det er til fordel for vores kunder.

For at afbestille dit hotel bedes du venligst tilgå din reservation hos Egencia via din browser eller mobilappen.  Besøg også Egencias hjælpecenter for at få de seneste oplysninger, varsler og anden rejseinformation i forbindelse med COVID-19.

Tilmeld dig Egencia Connect – et online fællesskab – for at kommunikere med andre erhvervsrejsende, dele erfaringer, få nyheder fra Egencia med mere. Vores online fællesskab er på nuværende tidspunkt kun på engelsk, men enhver, som er modig nok til at begive sig ud på engelsk, er velkommen til at tilmelde sig.

På udkig efter bedre erhvervsrejseløsninger? Kontakt vores team.