Skip to main content

Newell Rubbermaid kundecase

2 min
Posted: 15 March 2017Updated: 15 September 2020
Topics: Blog
marquee-image-egencia-travel-expense-management-1358x296.jpg

Finjustering af rejser gennem detaljeret dataindsigt

Kunde Newell Rubbermaid markedsfører ikoniske kommercielle forbrugerbrands som f.eks. Rubbermaid®, Sharpie®, Paper Mate® og mange andre på verdensplan. Udfordring Newell Rubbermaid ønskede en præcis indsigt i rejseforbruget gennem data i realtid, så de bedre kunne informere brugerne og håndhæve rejsepolitikken og dermed reducere omkostningerne og forbedre rejseoplevelsen. Da rejseadministrationen hos Newell Rubbermaid blev flyttet fra HR til Indkøb, fik det nye medarbejderteam til opgave at se på erhvervsrejseløsningen med nye øjne og sætte sig ind i meget specifikke udgifter for at øge både besparelser og effektiviteten på rejserne. Løsning Egencias serviceydelser og teknologi var afgørende for, at Newell Rubbermaid kunne opnå disse målsætninger. Inden Newell Rubbermaid henvendte sig til Egencia, benyttede de sig af historiske data, som fordrede langsommelig bearbejdning. Egencias rejseportal, rapporteringsprogrammer og stærke værktøjer giver detaljerede og visuelt optimerede rejsedata i realtid, som hjælper medarbejderne med nøje at monitorere udgifter og sikre overholdelse af regler. Samtidig kan man på et øjeblik trække rapporter ud til ledelsen og hele tiden styrke rejsepolitikken. Firmaet installerer også Egencias mobile app på alle nyansattes telefoner, så de let kan foretage rejseændringer, mens de er på farten. Egencias rapporteringsværktøj har gjort det muligt for Newell Rubbermaid at udrulle initiativer, som gav 8 % besparelser på rejser i 2013 og hele 11 % i 2014. Newell Rubbermaid sparede yderligere 10 % på strategimøder på bare få måneder ved at implementere Egencias mødestyringsplatform. Læs hele historien her