Rejsekultur: jeres nøgle til innovation og vækst

Det har aldrig været vigtigere at mødes ansigt til ansigt. I en tid, hvor der er flere måder at kommunikere digitalt på end nogensinde før, er personlige møder ansigt til ansigt blevet en konkurrencemæssig fordel.
Ved at udvikle en virksomhedskultur, der investerer i erhvervsrejser, kan virksomheder skabe større innovation, øgede muligheder for vækst og bedre overordnede resultater. En rapport fra Harvard Business Review Analytic Services i samarbejde med Egencia viser, at virksomheder med en stærk rejsekultur er bedre rustede til innovation (med hurtigere hastighed til markedet) end virksomheder uden en stærk rejsekultur.
"Erhvervsrejser åbner op for globalisering og vækst," forklarer Caroline Strachan, der er Managing Partner hos Festive Road.
Download rapporten for at få brugbar viden om, hvordan en stærk rejsekultur kan give jeres virksomhed en fordel, når det kommer til innovation og vækst. Rapportens hovedpunkter:
- Hvordan en stærk rejsekultur kan fremme samarbejde og skabe innovation
- De mange måder, hvorpå personlige møder skaber innovation og vækst
- Empatiens afgørende betydning, når det kommer til innovation
- De vigtigste komponenter i en stærk rejsekultur
- De væsentligste hindringer, der afholder virksomheder fra at opbygge en stærk rejsekultur, og hvordan I kan undgå dem
Læs rapporten i dag for at lære, hvordan en stærk rejsekultur kan give jeres virksomhed en fordel, når det kommer til innovation og vækst.