Support til administration af erhvervsrejser med specialiserede kundeteams

Posted: 17 November 2020
business-travel-management-services-and-support.jpg

Af Amir Sadeghi, Senior Marketing Manager, Customer Experience Programs

Kunderne udgør kernen i enhver forretning. De er pulsen, som gør, at virksomheder konstant udvikler, fornyr og forbedrer sig. Hos Egencia er jeg så heldig at høre fra vores kunder, hvad de synes om vores tjenester til administration af erhvervsrejser, fra implementering og lancering til optimering af deres erhvervsrejseløsninger.

I årenes løb har vi lært, at de mest effektive tjenester til administration af rejser tager hensyn til alle de forskellige behov hos både rejsende og rejseansvarlige. For at sikre at løsningen kommer godt fra start, arbejder vores implementeringsteam flittigt på at guide vores kunder gennem opsætningen og lanceringen.

Efter implementeringen tager vores Account Managers over og samarbejder med kunderne om at optimere deres rejseløsninger. Vores kundeserviceteam står altid klar til at hjælpe rejsende på farten i tilfælde af rejseforstyrrelser. Rejseansvarlige kan også finde support i Egencia Connect Community, som er et fællesskab med fagfæller og en pålidelig kilde til rådgivning og indsigt.

Lad os kigge nærmere på, hvordan disse specialiserede teams yder support til vores kunder, og hvad kunderne har at sige.

Personlig, intuitiv implementering med specialiseret rådgivning

Vores implementeringsteam tilbyder en lang række værktøjer til at sikre en vellykket lancering. Nogle af disse værktøjer omfatter enkel oprettelse af profiler til rejsende, online selvbetjeningsmuligheder og fjernundervisning samt skabeloner og ressourcer til intern kommunikation. Jeres projektleder for implementeringen vil samarbejde med jer om at opfylde alle jeres behov og blandt andet sikre, at jeres platform er klar til at understøtte jeres rejseløsning.

"Jeg arbejdede sammen med Isha, Ashley og Gus, og de var virkelig et godt team! Alt var meget nemt at forstå. De kom med en virkelig overkommelig tidslinje og opfyldte alle vores behov hurtigt og effektivt. Jeg kunne ikke være mere tilfreds med den måde, det hele forløb på, og vi er rigtig glade for at være i gang. Tak!"

– Kundeundersøgelse efter implementering, 2020

Vi forstår, at jeres krav og behov er forskellige alt efter jeres virksomheds størrelse, branche, beliggenhed, sprog og eksisterende infrastruktur. Derfor kan vores team af specialister tilpasse sig jeres virksomhed. Vi kan få mindre virksomheder, som er klar til at handle hurtigt, i gang på en uge. For større virksomheder med mere komplekse rejseløsninger bruger vi i gennemsnit otte uger på lanceringen. Sidste år gennemførte vi implementeringer for mere end 1.500 glade kunder. Se denne korte video for at høre, hvad flere af dem havde at sige om vores implementeringsteam og -proces.

"Hele processen gik som smurt. Egencia var rigtig gode til at følge op og sikre, at opgaverne blev udført for at holde os kørende. Under lanceringsugen var Jennifer og teamet meget lydhøre over for alle vores behov."

– Kundeundersøgelse efter implementering, 2020

Jeres samarbejdspartner til en vellykket rejseløsning 

Vores Account Managers samarbejder tæt med implementeringsteamet for at sikre en nem overgang til den næste fase. Jeres Account Manager er ikke blot en strategisk partner, men også en forlængelse af jeres eget team, som bidrager med kyndige analyser og anbefalinger, monitorering af rejseløsningen og vejledning til driftsforbedringer og besparelser.

"Min Account Manager hjælper mig med at lægge en strategisk plan for kommende events og andre muligheder, f.eks. vores møder og arrangementer og flyrejser for grupper. Vi er nu i gang med at implementere disse ting."

– JJ Giachetti, Corporate Travel Manager, Umpqua Bank

Vil I gerne forstå, hvordan de rejsendes reservationsmønstre påvirker jeres online andel? Er I usikre på, om jeres rejsende bør leje en bil eller benytte en tjeneste til samkørsel? Har I brug for tips til at bruge Egencia Analytics Studio? Jeres Account Manager kan hjælpe og komme med gode råd til, hvordan I optimerer og får størst mulig værdi ud af jeres rejseløsning.

"Vores Account Manager hos Egencia er fremragende. Hun bruger rapportering til at finde mønstre i overholdelse af rejsepolitikken for forskellige rejsegrupper og fremhæve svage punkter, såsom manglende overholdelse af rejsepolitikken og reservationer i sidste øjeblik, som vi helt kan fjerne."

– Lisa Murphy, Business Operations Team Leader, James Fisher Marine Services Ltd.

Rejsespecialister, som er med jer hele vejen 

Vi ved, at support til jeres erhvervsrejsende er en af hovedårsagerne til at have en administreret rejseløsning. Med en kundetilfredshed på 94% kan I være sikre på, at vi tilbyder den rette blanding af teknologi og support under hele processen. Vi er det eneste erhvervsrejsebureau, som ejer al vores teknologi. Derfor kan rejsende og rejsebestillere nemt kontakte support eller afbestille og ændre reservationer online eller i Egencias app. Det hele forløber uden problemer, da vores platform har samme grænseflade for rejsende, rejsebestillere og vores kundeservicemedarbejdere.

"Kundeservice har været en enormt stor hjælp. Alt har været nemmere takket være dem. Tusind tak til hele Egencia-teamet."

– Maria Miro, Travel Officer, Shiseido España SA

Vi arbejder ud fra et princip om, at jo bedre vi kender vores kunder, jo hurtigere kan vi hjælpe dem. Derfor står vores team med mere end 2.600 rejsekonsulenter klar til at tilbyde support døgnet rundt, hele året, og de er til rådighed både online, med et enkelt tryk i appen eller over telefonen. Vores erhvervsrejsespecialister taler også mere end 30 sprog til sammen og er fordelt på mere end 65 lande.

"I skal vide, at jeg lige har fået en fantastisk kundeservice fra Kelly! Hun var tålmodig, venlig, empatisk og forstående."

– Production Sales Specialist, elektronikfirma

Derudover har de fleste af vores rejsekonsulenter flere års – og ofte årtiers – erfaring i erhvervsrejsebranchen. Vulkanaske på Island? Snestorm i april? De har hjulpet rejsende med at klare nærmest enhver tænkelig situation, hurtigt og sikkert.

"Jeg ville bare hurtigt fortælle Egencias ledelsesteam, hvor meget jeg satte pris på Nicoles fantastiske hjælp. Hun gennemgik alle muligheder, fandt en god løsning og spillede en afgørende rolle i at få mig hjem til min familie. Hun påtog sig endda frivilligt at holde øje med en forventet flyaflysning og sparede dermed vores virksomhed mange penge, samtidigt med at vi fik en refusion på det rigtige tidspunkt."

– Senior Director, rådgivningsvirksomhed

Egencia Connect Community

Egencia Connect Community er et omfattende online økosystem, som giver adgang til et globalt netværk med næsten 800 rejseansvarlige. Medlemmer kan deltage i sessioner om faglig udvikling, diskussioner om erhvervsrejser og optjene fordele. Som medlem har du mulighed for at dele best practice og få værdifuld feedback på områder, som kan påvirke jeres rejseløsning.

"Jeg synes, at Egencia Connect er meget hjælpsomt og nyttigt. Jeg kan rigtig godt lide dialogen."

– rejseansvarlig, finanssektoren

Egencia Connect Community tilføjer regelmæssigt nye funktioner såsom eksklusive sessioner med vores ledelse, hvor der er mulighed for at stille spørgsmål, produktopdateringer, hjælpsomme videovejledninger og de seneste opdateringer om COVID-19.

Bedre erhvervsrejser

I næsten 20 år har vi hjulpet vores kunder med at opnå en vellykket lancering, vækst og optimering af deres rejseløsninger. Vores specialiserede teams står klar til at gøre det nemt for jer at begynde på en bedre erhvervsrejseoplevelse i dag.

Deltag i et af vores virtuelle arrangementer for at tale med os og få mere at vide.

På udkig efter bedre erhvervsrejseløsninger? Kontakt vores team.