Vil I have mere tilfredse rejsende? Prøv disse ressourcer
4 min
Posted: 15 September 2020Topics: Blog

At rejse i forbindelse med arbejde er ikke altid let. Erhvervsrejser kan skabe bekymringer for den rejsende – en følelse af skyld over at rejse væk fra familien, ukendte omgivelser, tidshåndtering og bekymringer for sikkerheden. Det er vigtigt at lytte til jeres rejsende for at gøre dem glade og tilfredse, og 2017 var året, hvor firmaer med erhvervsrejsende tillagde deres medarbejderes velfærd og behov mere betydning.
I den nyeste udgave af Business Travel News, med titlenVoice of the Traveler, målte tidsskriftet de erhvervsrejsendes tilfredshed med deres rejseløsning for at få indblik i, hvad de rejsende vil have og har brug for, når de rejser. De identificerede de fem vigtigste rejsefaktorer baseret på antallet af rejser, en erhvervsrejsende foretager om året, og følgende viste sig at gøre sig gældende:
- Adgang til pålideligt internet og dataforbindelser
- Adgang til support under afbrydelser i rejsen
- Bekvemmelige flyafgange, hotelbeliggenhed osv.
- Nem rejseafregning
- Personlig sikkerhedssupport