Skip to main content

Sådan Styrer Atradius En Decentreret Rejseløsning

atradius-case-study.jpg

Styring af en decentreret rejseløsning hos Atradius

3 min

Offentliggjort: 30. juni 2020

Det globale forsikringsselskab Atradius bruger Egencia til at levere en samlet erhvervsrejseløsning på tværs af adskillige regioner. Administration af en decentraliseret erhvervsrejseløsning   Atradius tilbyder kreditforsikring i mere end 54 lande verden over. Som en ægte multinational virksomhed har erhvervsrejser afgørende betydning for at understøtte selskabets interne og eksterne forbindelser. Atradius har en decentraliseret rejseløsning, hvor hvert enkelt land har en rejseansvarlig, der har udvalgt og implementeret det foretrukne erhvervsrejsebureau. Virksomheden har tidligere samarbejdet med et mere traditionelt erhvervsrejsebureau og valgte specifikt Egencia på tværs af bestemte regioner på grund af vores brugervenlige og intuitive online reservationsværktøj. "Vi har 4.500 medarbejdere verden over lige nu," fortæller Arno Beekhuizen, der er indkøber hos Atradius."Over en tredjedel af disse har base i Belgien, Frankrig, Holland og USA og samarbejder med Egencia." Flere lande samarbejder med Atradius, hvilket forenkler administrationen af rejseløsningen væsentligt. "Vi har ét erhvervsrejsebureau på tværs af disse lande," forklarer Arno Beekhuizen. "Jeg ville gerne gøre det obligatorisk for alle lande at bruge Egencia."

"Egencia gør meget lokalt for at understøtte hver region. Hver region samarbejder med Egencia om implementering af skatte- og lovkrav, og alle kravene integreres i rejseløsningen,"

Hvert land har sine egne specifikke udfordringer og behov, når det kommer til erhvervsrejser. Vi tilbyder en erhvervsrejseløsning, der skaber ensartethed på tværs af regioner, når reservation og administration af rejser, rapportering, sikkerhedsforpligtelse og et omfattende udbud er samlet på ét sted. Enklere rapportering og rejseafregning Rapportering er et vigtigt fokusområde hos Atradius, og de visuelle data i Egencia Analytics Studio giver brugbar indsigt, som gør det nemmere at tage beslutninger. "Vi bruger rapportering meget hos Atradius. Jeg kan bruge rapporterne til at få et overblik over hele rejseløsningen og bruge tallene i en bredere sammenhæng," forklarer Arno Beekhuizen. Vi kan se, hvorfor medarbejderne ikke overholder rejsepolitikken, og vi kan bruge disse oplysninger til at ændre vores rejsepolitikker, hvis det er nødvendigt." Egencias sporing af rejsende leverer også vigtig rapportering om sikkerhedsforpligtelse for at hjælpe Atradius med at planlægge krisehåndtering og støtte erhvervsrejsende på farten. "Vi vil gerne vide, hvor de rejsende befinder sig, hvor de er på vej hen, og hvor de har været, så vi kan opfylde vores sikkerhedsforpligtelse," siger Arno Beekhuizen. Enkel administration af erhvervsrejser og rejseafregning er en anden prioritet for Atradius, og Egencia kan hjælpe dem på flere måder. Vi samarbejder med specialiserede finansvirksomheder for at tilbyde muligheder inden for rejsekonti. Disse virksomheder kan yde økonomisk ekspertise, mens vi understøtter rejsebetalinger gennem teknologi og tilbyder vores ekspertise inden for rejseadministration. På den måde kan vi tilbyde Atradius et komplet økosystem med omfattende, brugbare data, der kan hjælpe dem med at administrere og optimere deres udgifter.

"Fra vores rejsendes synspunkt betales de fleste hoteller og flyrejser af virksomheden, og de behøver ikke beskæftige sig med nogen form for afregning. Det har sparet os og vores rejsende meget tid og administrationsarbejde,"

"Vores rejseløsning er integreret med en rejsekonto, hvilket også er meget nyttigt – vi tilpasser vores afregningsrapporter og kombinerer dem med rapporter fra Egencia." Læs, hvordan Egencia hjælper globale virksomheder med at understøtte lokale rejsepolitikker på tværs af flere regioner. Del dette opslag på LinkedIn eller Twitter.

Var denne side nyttig?
0

Er jeres virksomhed interesseret i at opnå en ensartet rejseløsning, samtidigt med at der tages hensyn til lokale nuancer? Kontakt os i dag.