

Erhvervsrejseløsninger
Følg en leder. Én platform. Én løsning til alle jeres erhvervsrejsebehov.

Førende inden for rejseteknologi
Egencia har banet vejen for, hvordan alle digitale erhvervsrejsebureauer arbejder i dag. Vores teknologiske innovation har skabt brugervenlige og velkendte løsninger til erhvervsrejsende og erhvervsrejser.
Vi tilbyder den bedst mulige erhvervsrejseoplevelse via vores platform og vores fleksible og innovative tilgang til erhvervsrejser. Det kan vi gøre takket være:
- Et netværk af leverandører, som gør en ekstra indsats udover selve fly-, tog- eller bilrejsen og hotelopholdet ved at forbedre alle rejsens mellemled med lounger, Wi-Fi og oplysninger om destinationen.
- Erhvervsrejsesoftware, som understøtter jeres erhvervsrejseløsning og hjælper jer med at spare tid på administration af rejseafregningen.
- Prædiktive analyser, som leverer de bedste rejsemuligheder til jer og jeres rejsende.
- Kundeservice suppleret af kunstig intelligens.
- En platform på tværs af flere kanaler, der passer til jer – det er muligt at påbegynde reservationen på én enhed og gennemføre den på en anden.
Besparelser og analyser
Det er ikke længere nødvendigt at bruge flere timer på at indsamle data fra forskellige regneark. Vi klarer det hårde arbejde for jer og samler alle jeres erhvervsrejsedata, både online og offline, på vores platform, så de er lettilgængelige.
Denne robuste løsning leverer statistikker baseret på data direkte fra vores platform. I stedet for at være afhængige af værktøjer fra tredjeparter gør vores samlede tilgang det muligt at spare tid med dynamiske visuelle rapporter over jeres erhvervsrejseløsning, som kan hjælpe jer med at finde muligheder for besparelser.

Egencias mobilapp
Vores brancheførende mobilteknologi tilbyder effektive funktioner til alle brugere: Rejsende, godkendere, rejsebestillere og rejseansvarlige. Vi opdaterer og forbedrer hele tiden vores app for at sikre de bedst mulige reservationer, rejseplaner og varsler for rejsende, og vi tilbyder mobilspecifikke funktioner såsom særlige hotelpriser og muligheder for landtransport.
Rejseansvarlige og rejsebestillere har adgang til de rejsendes reservationer og kan administrere rejseplaner på farten samt godkende eller afvise rejser med blot et par tryk i appen. Det er også muligt at monitorere og spore rejsende over hele verden med funktionen sporing af rejsende.


Rejsepolitik og godkendelse
Vi gør det nemt for jer at administrere jeres rejsepolitik og rejsegodkendelser ved at vise de rejsendes rejseplaner på tværs af alle reservationskanaler. Virksomhedens rejsepolitik og godkendelsesproces er også tilgængelige, automatiserede og integrerede på platformen med brugervenlige og visuelle retningslinjer til at hjælpe jeres rejsende med at overholde rejsepolitikken, uanset hvordan de reserverer deres rejse.
Alexander Mann er en af de kunder, der har draget fordel af vores platform med en øget overholdelse af rejsepolitikken på mere end 87%. Takket være en større synlighed omkring rejsepolitikken og godkendelsesprocessen samt funktioner til selvbetjening kan de rejseansvarlige hos Alexander Mann hurtigt hente rapporter over rejseudgifter, manglende overholdelse og de rejsendes adfærd. Når der foretages ændringer af rejsepolitikken, føjes de med det samme til reservationer online, offline eller i appen, så de rejsende altid har adgang til virksomhedens opdaterede rejsepolitik.
Sikkerhed for de rejsende
Der vil altid være risici forbundet med rejser, uanset om de skyldes vejret, strejker eller politisk uro. Det sætter fokus på, hvor vigtigt det er for vores kunder at have en løsning til sikkerhed for de rejsende, som kan levere opdaterede nyheder, klar og tydelig kommunikation, sporing af rejsende samt sikkerheds- og lægehjælp.
Rejser til nogle destinationer kan udgøre en uacceptabel risiko for jeres virksomhed, og I kan begrænse disse rejser efter behov. Vi forsyner rejseansvarlige med daglige varsler og giver besked om eventuelle forstyrrende hændelser ved at udsende særlige varsler med en liste over berørte rejsende. I tilfælde af nødsituationer kan rejseansvarlige også hente en liste over rejsende via funktionen sporing af rejsende, både online eller i appen.
Derudover samarbejder vi med en række leverandører af risikostyring til kunder, som har brug for mere support i forhold til de rejsendes sikkerhed.


Supplier network
Vores omfattende udbud bygger på et stort netværk af leverandører via det globale distributionssystem, som samler prisvenlige produkter, togudbydere og hoteller. Denne tilgang er afgørende for vores kunder, der ønsker et udvalg af lokale, relevante rejsemuligheder verden over.
Når det gælder reservation af rejser, er det fint at have et stort udvalg, men når det handler om at levere tjenester til erhvervskunder, er vi klar over, at det også er afgørende at kunne tilbyde relevante priser så hurtigt som muligt for at reducere tid brugt på reservationsprocessen.
Vi har et udvalg på over 500.000 hoteller og tilbyder Egencia Preferred-priser på over 35.000 af disse med faciliteter som morgenmad, Wi-Fi og parkering, der alle er forhandlet eksklusivt med henblik på erhvervsrejsende. Vi kårer også de 100 mest foretrukne hoteller til erhvervsrejsende – en årlig liste, der anerkender de hoteller med den bedste kundeservice verden over.
Foruden hoteller har vi brugt de sidste 20 år på at dyrke forholdet til vores leverandører, som leverer løsninger til hele rejseoplevelsen, og vores leverandører dækker mere end 30.000 byer i over 200 lande.
Anbefalet til dig
Har I brug for bedre løsninger til administration af erhvervsrejser?
Vi kan hjælpe jer.